NOTICIAS DE LA COMUNIDAD EDUCATIVA DEL COLEGIO PÚBLICO "FEDERICO GARCÍA LORCA"DE GIJÓN (PRINCIPADO DE ASTURIAS)

jueves, 4 de mayo de 2017

NES CLASES D´ASTURIANO




DIVERSIDÁ, RESPETU, IGUALDÁ
Averándonos al 17 de mayu (día internacional escontra la homofobia y la tresfobia) y enfotándonos nos centros d’interés ya inquietúes del alumnáu ,venimos trabayando  nes clases de llingua asturiana dende va unes selmanes una campaña perprestosa.
Nos alderiques que xurden nes clases suelen apaecer temes d’actualidá, que d’ún mou u otru, afonden nel discursu de los neños y les neñes, delles veces con interpretaciones mui llonxanes encuantes a los valores de xusticia ya igualdá propios d’una sociedá democrática. Nesti sen, apaez l’autobús tránsfobu nes clases d’asturianu y entamamos  a dir a la gueta de respuestes que solventen les dubies qu’apaecen nos debates nel aula.
L’oxetivu de trabayar esti tipu d’actividaes  ye algamar y sensibilizar a la comunidá educativa en valores que fomenten ambientes escolares de non violencia, faciendo visible y rescamplando  los drechos y valores del alumnáu de mou que seya favoratible pal algame del desarrollu de les sos habilidaes sociales y  col enfotu de caltener meyores relaciones de convivencia dientru y fuera de la escuela.
Invitámosvos a venir y echái un güeyu al mural que ficimos y llantamos na planta baxa del cole y  siguir trabayando a favor de la dignidá de toles persones, independientemente de la so condición o mou de pensar.
Naguamos seya del vuesu preste



3 comentarios:

Anónimo dijo...

muy guapu esi trabayu.Enhorabuena al cole por permitir esta actividad y al maestru por esi espíritu de trajo

María dijo...

Los muñequitos del autobús son una copia del llamado BUSHO.

¡Cuidado! que para muchos son dibujos transfobos.

Unknown dijo...

Hay forma de poder hablar con el profesor ??